pomóż!

PustaMiska - akcja charytatywna

niedziela, 31 lipca 2011

Moja pielęgnacja włosów

Hej!
Mam dla Was produkty, których używam na co dzień do pielęgnacji włosów. Hoduje swoje włosy juz z 5 lat, więc nie jestem czestym gościem u fryzjera xD i chodzę raz na pół roku. Dlatego mam sporo rozdwojonych końcówek, z którymi próbuję wiecznie walczyć. Niestety chyba nic nie zastąpi nożyczek ;)


Od lewej:
1. NIVEA long repair (nie zauważyłam dużej różnicy)
2. DOVE odżywka repair therapy (przyjemnie wygładza włosy
3. Biosilk (stosuję tylko na końcówki)
4. Gliss Kur odżywka regeneracyjna (mimo wszystko wolę odżywki, które się spłukuje)
5. serum Gliss Kur z masłem shea i kaszmirem (tylko na końcówki, bo Wasze włosy będą w białych, dziwnych cząsteczkach :p co za dużo to niezdrowo!)
6. Dove heat defense ( stosuję przede wszystkim przed użyciem prostownicy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz